Categorieën
De Fryske Marren Economie Sociaal

Nieuwe uitbater voor Paviljoen Tjeukemeer: “We gaan proberen hier weer iets van te maken”

Door Daniël Kooistra op RadioSpannenburg.nl

Goed nieuws voor mensen die Paviljoen Tjeukemeer een warm hart toedragen. Na meer dan anderhalf jaar leegstand, gaat het restaurant zaterdag 26 juni weer open. In eerste instantie drie dagen per week: vrijdag, zaterdag en zondag. “We gaan weer proberen er iets van te maken.”

Leest u verder via: https://radiospannenburg.nl/2026/06/26/nieuwe-uitbater-voor-paviljoen-tjeukemeer-we-gaan-proberen-hier-weer-iets-van-te-maken/